niedziela, 6 listopada 2011

Chyba jednak zacznę

Ponieważ coraz więcej niepewności pojawia się  w sprawie swobodnego pisywania na dotychczasowych portalach, w związku z szykującą się ofensywą cenzury w internecie, postanowiłam na tym portalu i na tym blogu gromadzić materiały, które uważam za szczególnie wartościowe.

Jeśli moje umiejętności techniczne mi to umożliwią, będę zrzucała tu notki, razem z komentarzami zapisanymi pod nimi, które na bieżąco publikuję na www.salon24.pl.

Pierwszą taką próbą będzie zamieszczenie całości materiałów notki "Sojusz tronu z ołtarzem i ołtarza z armią. cerkiew w nowej Rosji".

Ilość materiałów, tam przedstawionych, linki, zdjęcia i bezcenne wpisy - nie mogą zostać zablokowane, ani też nie mogą przepaść w czeluściach cyberprzestrzeni, kiedy cenzura zostanie już uruchomiona.
 Wszystkie te dane będą i mnie, i innym, potrzebne do dalszych badań i analiz.

Ponieważ nie znam dobrze tutejszego edytora tekstu oraz metody wklejania zdjęć, mogą pojawić się  przejściowe trudności. Liczę jednak na to, że - metodą prób i błędów - uda mi się je pokonać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz